Komunikační strategie a PR pro divadelní skupinu Spitfire Company
Skupina Spitfire Company díky výzvě kreativních vouchrů realizovala v období červen – září 2023 projekt „Komunikační strategie a PR pro Spitfire Company“ s vybraným kreativcem Adélou Brabcovou. Cílem projektu bylo zviditělnit skupinu v širším společenském měřitku a v rámci žánru divadla a tance v žánrových periodikách. Díky projektu se také realizovala komunikace pro projekt Konec člověka?! na festivalu Fringe Edinburgh.
Byla vytvořena obecná strategie jako nástroj pro další komunikaci skupiny a jejich klíčových témat, které by měli podpořit komunikaci mezi skupinou a společností jako jsou například člověk v mezní situaci, svědectví jako forma společenské angažovanosti, fotbal a umění jako prostředky, které tvoří přemostění k dětem a dospívajícím, aktivismus jako forma vyjádření společenské angažovanosti, rituál jako potřebná součást současného člověka.
Projekt se uskutečňuje za finanční podpory Evropské unie.
Projekt dále podpořili: Financováno Evropskou unií – NextGenerationEU, Národní plán obnovy, Ministerstvo kultury České republiky